Wiosenne inspiracje kulinarne Beaty Śniechowskiej i sieci Kaufland

Materiał informacyjny Zaktualizowano 

Zwyciężczyni II edycji programu MasterChef Beata Śniechowska i sieć Kaufland ruszają z nową serią filmowych inspiracji kulinarnych. W każdym wideo interaktywnego cyklu restauratorka zaproponuje widzom dwa alternatywne przepisy, a to internauci zdecydują, który z nich chcą zobaczyć. Pierwszy odcinek dostępny jest już na stronie www.kaufland.pl.

Nowa seria kulinarnych inspiracji Beaty Śniechowskiej i sieci Kaufland obejmie pięć interaktywnych materiałów wideo, w których restauratorka podzieli się z widzami modnymi i ciekawymi przepisami. Zwyciężczyni II edycji programu MasterChef w każdym z odcinków przygotowuje po dwie ciekawe propozycje kulinarne. To widz decyduje, który przepis chce zobaczyć, a klikając w interaktywne ikony, wybiera składniki, które zostaną wykorzystane, przy okazji dowiadując się więcej o ich właściwościach odżywczych. W premierowym materiale Beata Śniechowska porusza kwestię wiosennego detoksu, opartego na owocowych i warzywnych smoothie i shake’ach.

Przy okazji filmów Beata zachęca także do częstszego jedzenia świeżych produktów, zwłaszcza owoców i warzyw, z których słynie sieć Kaufland. Kulinarne propozycje restauratorki będą uwzględniały także wegetariańskie wersje popularnych potraw. W swoich propozycjach Beata Śmiechowska wykorzysta również wpisujące się w trend zdrowego żywienia produkty marek własnych sieci – ekologiczne produkty K-Bio, pozbawione glutenu i laktozy produkty K-free oraz wegańskie i wegetariańskie produkty K-take it veggie. Tym samym scenariusz cyklu wpisze się w regularnie podejmowane działania sieci Kaufland na rzecz wzrostu świadomości na temat znaczenia zdrowego żywienia na nasze samopoczucie i kondycję fizyczną.

Premiera nowego cyklu dostępna jest już od 28 marca na stronie www.kaufland.pl. W kolejnym materiale Beata Śniechowska zaproponuje m.in. przepisy na wielkanocną klasykę, czyli żurek i babkę wielkanocną.

Sieć Kaufland podjęła współpracę z Beatą Śniechowską w 2018 roku. Wówczas słynna restauratorka dzieliła się z widzami inspiracjami kulinarnymi na rodzinny obiad czy kolację wigilijną. Rekordowy odcinek śledziło ponad 1,7 mln osób.

Wideo

Więcej na temat:
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3