Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
3 z 11
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Kampania reklamowa popularnej marki biżuterii Tiffany & Co....
fot. Tiffany & Co.

Szokujące reklamy. Uwaga! Mogą ci nieźle namieszać w głowie

Tiffany & Co. / 2015

Kampania reklamowa popularnej marki biżuterii Tiffany & Co. skradła serca wielu konsumentom, nie tylko tym żyjącym w związkach. „Will You?” to seria siedmiu czarno-białych zdjęć, na których widzimy szczęśliwe pary. Na zdjęciach oprócz profesjonalnych modeli i modelek pojawiają się bohaterowie, którzy w życiu prywatnym również tworzą szczęśliwe związki. Szczególną uwagę zwróciła na siebie para jednopłciowa. Tiffany & Co. przez swoją kampanię chciała pokazać, że istnieje wiele modeli miłości, które możemy spotkać w życiu, Heteroseksualne pary, tworzące związek kobiety i mężczyzn to nie jedyna norma.

Zobacz również

Lechia jako pierwsza wygra w Łęcznej? Szymon Grabowski: Nie myślimy o remisie

Lechia jako pierwsza wygra w Łęcznej? Szymon Grabowski: Nie myślimy o remisie

Lechia jako pierwsza wygra w Łęcznej? Szymon Grabowski: Nie myślimy o remisie

Lechia jako pierwsza wygra w Łęcznej? Szymon Grabowski: Nie myślimy o remisie

Polecamy

Koktajl suplementów dla mózgu. Te składniki pomagają nawet w schizofrenii

Koktajl suplementów dla mózgu. Te składniki pomagają nawet w schizofrenii

Nowa prowadząca „Pytanie na śniadanie”. To wcale nie telewizyjna świeżynka

Nowa prowadząca „Pytanie na śniadanie”. To wcale nie telewizyjna świeżynka

Nowy przedmiot w polskich szkołach. Koordynatorem znany seksuolog

Nowy przedmiot w polskich szkołach. Koordynatorem znany seksuolog