Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
3 z 11
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Kampania reklamowa popularnej marki biżuterii Tiffany & Co....
fot. Tiffany & Co.

Szokujące reklamy. Uwaga! Mogą ci nieźle namieszać w głowie

Tiffany & Co. / 2015

Kampania reklamowa popularnej marki biżuterii Tiffany & Co. skradła serca wielu konsumentom, nie tylko tym żyjącym w związkach. „Will You?” to seria siedmiu czarno-białych zdjęć, na których widzimy szczęśliwe pary. Na zdjęciach oprócz profesjonalnych modeli i modelek pojawiają się bohaterowie, którzy w życiu prywatnym również tworzą szczęśliwe związki. Szczególną uwagę zwróciła na siebie para jednopłciowa. Tiffany & Co. przez swoją kampanię chciała pokazać, że istnieje wiele modeli miłości, które możemy spotkać w życiu, Heteroseksualne pary, tworzące związek kobiety i mężczyzn to nie jedyna norma.

Zobacz również

Pięciu nietrzeźwych kierowców zatrzymanych w majówkę w powiecie będzińskim

Pięciu nietrzeźwych kierowców zatrzymanych w majówkę w powiecie będzińskim

Halina z Pabianic chce złożyć doniesienie na policję

Halina z Pabianic chce złożyć doniesienie na policję

Polecamy

Tygodniowy przegląd prasy w Łodzi, (28.04-4.05.2024)

Tygodniowy przegląd prasy w Łodzi, (28.04-4.05.2024)

IV liga: Dziewiąty z rzędu triumf Sokoła Aleksandrów. RKS pokonał AKS SMS Łódź

IV liga: Dziewiąty z rzędu triumf Sokoła Aleksandrów. RKS pokonał AKS SMS Łódź

38 mln zł na gospodarkę odpadami w Łódzkiem. Największa dotacja dla Działoszyna

38 mln zł na gospodarkę odpadami w Łódzkiem. Największa dotacja dla Działoszyna